Jeg kan nu melde udsolgt.

Hej med dig.

Sikke en fornøjelse det har været at lave det helt nye format: Årsforløbet med lydfiler, som tilsendes imellem vores samtaler. Nu er der nemlig ikke plads til flere. Jeg åbnede op for 10 pladser, og de er nu fyldt helt op. Mit ønske om at følge en flok kvinder og mænd, over længere tid og lave forløbet lidt anderledes, blev opfyldt. Alle forløb er individuelle forløb, det er altså ikke gruppeforløb.

Det er jo en vildt dejlig følelse!

Hvis du ærgrer dig over, at du ikke fik en plads, så vil jeg bestemt ikke afvise, at jeg kunne finde på at sætte nye forløb igang til sommer 2026. Så, husk endelig at holde øje med siden her eller tilmeld dig mit nyhedsbrev, så vil du altid være den første, som orienteres, når der er nye tiltag i min forretning.

 

Hvordan er dit efterår ellers startet?

Mit er startet godt. Min kalender er fyldt op. Det giver en stor følelse af stolthed og taknemmelighed. Om ikke så længe lukker jeg ned for nye henvendelser for i år. Der har simpelthen været så mange nye henvendelser, og det betyder, at jeg må snart melde ud at der er 3 måneders ventetid hos mig. Det er ikke sket før. Det er på den ene side utilfredsstillende, men på den anden side, må jeg arbejde med en accept af, at det er sådan, det er! Jeg kan ikke klone mig selv 🙂

 

Forude venter nogle dejlige måneder, som afsluttes med et eventyr på den anden side af jorden.

Jeg er simpelthen blevet hyret ind på en mega spændende opgave her i Aarhus. Det handler om unge mennesker, som ikke altid har haft de bedste betingelser i livet, og som er udenfor uddannelse og arbejdsmarkedet.  Jeg skal ivaretage den psykologiske hjælp over nogle måneder. Målgruppen er så fantastisk, og jeg nyder den ping-pong, som opstår i den kontekst. Udover det, så er jeg hyret ind til 2 spændende undervisningsopgaver. Blandt andet sammen med min partner in crime Kirstine Dyhrberg, som jeg også lavede retreat med sidste år.

Al tid, derudover, er dedikeret mine klienter og mine vagter i det akutte krisearbejde.

Jeg synes virkelig, at jeg er lykkes med at have fået skruet et spændende, og alsidigt, arbejdsliv sammen. Jeg nyder at sidde hjemme på mit kontor, hvor jeg har alle mine samtaler, og så komme ud i verden, møde mennesker og inspirerer grupper af mennesker.

Jeg føler, det er en stor gave.

 

Når vi så rammer december…

Så begynder jeg at lukke året ned, og midt i julemåneden sætter vi os alle 4, og min kære mor, os til rette i en flyver og flyver ud i verden på eventyr. Præcis, som vi elsker det. Vi skal til Panama – 30 år efter, at jeg selv kom hjem efter det mest forandrende år i mit liv: Jeg var nemlig på udveksling i landet fra 1995/1996. Jeg behøver vist ikke at skrive, hvor meget jeg glæder mig til at komme tilbage, og til at vise min familie dét land, som altid har haft en helt særlig betydning for mig.

 

Det var en lille hilsen fra mig til dig. 

Uanset, hvordan du har det og hvor du er, så ønsker jeg dig en fredelig weekend. Vi har en fødselsdag i aften hos nogle dejlige venner og ellers, så skal der ske absolut ingenting. Tiden med flytning og komme på plads, og andre betydningsfulde ting, har virkelig trukket tænder ud, så der skal lades op.

 

Kærligst,
Camilla.

 

 

 

Del indlægget

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *